HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

Tönkremegy a Lada-gyár?

El Polako 2009.04.06. 17:18

Akik jó tíz éve voltak már olyan tudatállpotban, hogy tudták értekelni az egykoron itthon tömegszámra közlekedő Ladákat tudják, milyen fájdalmas dolog lenne, ha újabb gyár menne tönkre.

Körülbelül 100 ezer darab Lada áll az Autovaz udvarán, amely az egyik legnagyobb autógyártó cég az orosz piacon. Nem viszik a kereskedőknél az autókat, a legyártott mennyiség így nem fogy el .Nem csak a gazdasági válság tehető azonban felelőssé, a helyzet kialakulásában szerepet játszik az egyre nagyobb arányban eladott import autók számának növekedése.A krízis többeket késztetett arra, hogy megváljanak öregebb autóiktől, és egyre többen vesznek inkább használtat.Nem meglepő hát, hogy már Ladára sem fujta  orosz földön.

Nem csak az import autók okozzák az értékesítési gondokat.Nem ugyanaz már a Lada minőség sem, és ez már az előző években is megmutatkozott a értékesítési adatokban. Amíg egy évtizeddel ezelőtt tíz  eladott autóból hét darab Lada márkájú volt, addig tavaly csak már csak kettő. Ugyan egy esztendővel ezelőtt még 15%-al nőtt az autópiac oroszországban, az Autovaznak ennek ellenére 6%-al csökkent a profitja.

Gond van a minőséggel tehát melynek az legfőbb oka, hogy elavult technológiát alkalmaznak az autók összeszerelésére, és a technikai újítások sehogysem vagy csak épphogy képesek megjelenni az új autóikban, melyek legnagyobb része magas szervízigénnyel kerül ki az utcára.

Az orosz állam 600 milliós segítséget irányozott elő a "nemzeti"  gyárnak. a lépés elsősorban igyekszik megakadályozni, hogy tönkre menjen a nagy múltra visszatekintő gyár, illetve, hogy megmaradjanak a munkahelyek,és ne kerüljenek újabb emberek utcára.

 

Címkék: kult lada friss gyökérkezelés petrov autógyártás kultúra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr351049983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.