HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

Most akkor mekkora az igazi?

El Polako 2009.03.19. 18:23

Ha van olyan aki a nagyra esküszik,akkor olyan is aki a kicsire.Nem azért, mert ezt mondja bennem a mondani akarás.Ez tény. Ha nem a méret a lényeg, akkor mi? A válasz : éppen annyira lényeg a méret is. De pozitív vagy negatív jelzők nélkül.

Ez az írás ugyan nem lesz reprezentatív, és nem is lesz úttörő. Nem az a cél. Az elsődleges elhatározás az az, hogy végre kilépjünk az általános maszlagból, és kicsit realistán szóljunk egy olyan témáról ami bizony mindenkit érint. 

A férfiak hajlamosak a méretüket egyfajta erényként kezelni, amivel önmagában nem is lenne baj, ámde az ezzel kapcsolatos igenezések, vagy éppen nemezések éppen olyan károsak, mint ha nem beszélnénk erről a kérdésről. Igazán csak a nő tudhatja mi elég és mi nem. És tévhit az, hogy akinek nagy farka van, az biztosan több nőt tud majd magáévá tenni.

"Lassan örölnek az isten malmai,de biztosan"- tartja a mondás. Ahogy a férfiak is, úgy a nők is, eltérő méretekkel rendelkeznek. Igaz lehet elsőre a feltételezés, hogy kisebb termetű lányoknak "szűkebbek", és bár erről nincs hivatalos adatunk, mindenki a saját életapasztalata alapján ellenezheti, vagy éppen támogathatja ezt az álláspontot. Nincs egyértelmű útmutató, hiszen egy magasabb, de vékonyabb lánynak is lehet az "átlagosnál" kisebb "bemenete".Ha ehhez hozzáveszünk egy átlagon felüli férfi méretet, akkor könnyen rájöhetünk, hogy bizony fájdalmas lehet.És van aki tudja, az is.

Nincs megfelelő méret, hanem sokkal inkább jó párosítás létezik. Mindannyan másra esküszünk, és így van ez rendben hiszen, ahány ház annyi szokás. És Woody Allen óta szabadon állítjuk, " a szexben nincs semmi gusztustalan, csak ha jól csinálják".

 

Címkék: friss szexuálkultúra

66 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr591012459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ehhh 2009.03.19. 22:34:42

sok sok okos dolog hangzott itt el. en meg talan azt hozzafuznem, hogy van akinek szoros es van akinek kevesbe.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.03.19. 22:44:26

Igen, eleinte én is ezzel vígasztaltam magam. Hogy majd igen, eljön, ő lesz az igazi, a pont jó, a rámszabott tuti kis darab, de helyette jöttek nők, szépek és csúnyák, szőkék, és sudárak, ifjak és vénebbek, majd el is mentek, csendben, az ajtót óvatosan, halkan csukva, és én csak álltam, kicsit megroskadva, halkan rebegtem magam elé: Miért?

Aztán jött a NŐ, a sokadik, az igazi, de az első, aki megkérdezte kissé csodálkozva: Kit akarsz ezzel a kis izével kielégíteni? Elmerengtem, átgondoltam, listát készítettem, és beláttam a kérdés nagy igazságát, majd mélán átnézve rajta, lassan kihúzva magam büszkén odamordultam neki: Magamat!
Jó, akkor ezt fogjuk használni – vetkőzött neki a teendőknek a tuti darab, aggódva kissé, hogy talán mégse.

És azóta jönnek nők, mennek nők, kisebbek és nagyobbak, zajonganak a konyhában, csapkodják az ajtót, veszekszenek egymással, szapulják egymás főztjét, és fel se merül, hogy mi mekkora, meg egyáltalán.
Oszt jól is van ez így.

ps.: Nem mértem, de szerintem azóta nőtt is...

ehhh 2009.03.19. 22:47:01

ja most latom csak, hogy itt ajropai kultura fojik. (igen, pontosan hehe), az mindjart mas.

El Polako 2009.03.19. 23:09:24

@Vérnűsző Barom: Hát valahol itt kell lélekben megbékélni magaddal.De a "kis izé" relativ.Nekem egy ismerősöm jött könnyes szemekkel, hogy a már vérzik, de egyszerűen nem tud mit kezdeni a barátja szerszámával akkora...hát így a csaj.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.03.19. 23:15:10

Maz: Majd szomorúan, bánatos arccal, telve lelkiismeretfurdalással visszaballagott hozzá. Majd még sokszor.

De az újabb költői magasságok helyett inkább elballagok kávézni.

El Polako 2009.03.19. 23:15:41

@Vérnűsző Barom: Szerintem ebből írhatnál valamit!;)

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.03.19. 23:23:24

@MAZ16: Jah. Például blogot. És minden napa repeső szívvel leshetném, hogy kikerül-e az index főoldalára, és amikor nem, akkor újbúl nekifeküdnék, írnák jobbat, majd várnék ismét, és egyszercsak ott lenne, az indexen, a főoldalon, és pont aznap nem járna egyetlen ismerúsöm se az indexen, mert akkor pont valahol a tavaszban méretet vesznek egymásrúl, és én meg csendben, magamban ünnepelhetném a kirívó eredményt: éjfél, és egy között kint voltam az index oldalán.

Te talán megnéznéd, meg a Béla, esetleg én is elolvasnám magam háromszor is, különböző böngészőkből, hogy többnek tűnjön.

De majd egyszer. Addig gyűjtöm az inspirációkat.

El Polako 2009.03.19. 23:28:07

Szerintem nem ez az elsődleges, ha úgy írod meg, akkor idővel sikerül olyan olvasókat találni akik vissza fognak térni.

De ha ki is kerül az ember, akkor tisztességes munkával kerüljön ki.Az igazi gyümölcs ez.Másik oldalról meg fel kell tenni a kérdést, hogy mi a fontosabb, hogy kiírd magadból, vagy hogy minél nagyobb látogatottságod legyen.A kettő sajnos nem ugyanaz.

El Polako 2009.03.19. 23:29:47

@államcsőd: Hát, legalább vannak itt "nyugatról" magyar olvasók is.Es ist wunderbar.Csak hát a klaviatúra..

Káposztakukac 2009.03.20. 00:01:48

woody allen mást mondott. " szexben nincs semmi mocskos, csak ha igazán jól csinálják"

gusztustalan? wtf???

tomnemtom 2009.03.20. 00:21:35

felöröl ez az életapasztalat.

A55ho1e 2009.03.20. 00:36:12

Nekem a jobbkezem néha szűk, néha szoros, ha meg véggképp uncsi jön a bal az idegen kéz érzésért.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.03.20. 06:51:13

Természetesen nem a méret számít.Az a lényeg,hogy egy hullámhosszon legyenek a partnerek.Igaz ez ránk,melegekre is.

El Polako 2009.03.20. 06:54:44

@Káposztakukac: "A szexben nincs semmi disznóság, csak ha igazán jól csinálják"-így szól az eredeti, de sokféle fordításban meg lehet találni.

cso zsi 2009.03.20. 07:15:06

"Mindegy mekkora, csak nagy legyen".

Voltak magas nőim is, de alacsonyak is.
Mindkét típusból akadt olyan, ami elsőre nem jött össze, méretkülönbségek miatt.
De aztán közösen leküzdöttük a problémákat, és nem az én ceruzámból faragtunk.
"A Káma Szútra szerint három egyenlő egyesülés létezik (nyúl-őztehén, bika-kanca, csődör-elefánt). Ilyenkor mindkét fél elégedett a partnerével, míg a hatféle egyenlőtlen egyesülés esetén vagy egyik, vagy mindkét fél elégedetlen lehet. Ha hiszünk az ősi könyvnek, csak arra kell figyelnünk, hogy nyúl létünkre ne kezdjünk elefánttal."

Volt olyan partnerem, aki egyik exével megtapasztalta, hogy mi a "kicsi". Amikor megemlítettem neki, hogy velem óvatosan kezdjen, akkor azt hitte, nagy a pofám.... ;)
Aztán úgy döntött, hogy ha ez van kéznél, akkor ezt akarja használni... és még nagyon sokáig.

csengettyuur 2009.03.20. 08:04:53

@cso zsi: Ez egy olyan állaspont amit a poszt nagyon el akart kerülni.:) Mondjuk rendesen alá is van támasztva, és a lényeg a lényeg: hogy "ha ez van kéznál, akkor ezt akarja használni".Ergo voltál neki olyan fontos, hogy ezeket "problémákat" áthidaljátok.

szőröstalp 2009.03.20. 08:44:02

Megmondom a tutit: A jó muff méretre szűkül.

_tracky 2009.03.20. 09:12:06

"Ha nem a méret a lényeg, akkor mi?"

Szerintem az ember személyisége a fontos, nem pedig a mérete, hiszen legtöbbször először az embert ismerjük meg, aztán jön a többi részlet - jobb esetben.

Idézet Fekete Ferenc urológus honlapjáról (potenciaklinika.hu):

"A hímvessző méretének jelentőségével kapcsolatban számos tévhit él, amit a kamaszkori mendemondák mellett elsősorban a messze nem átlagos szereplőket felvonultató erotikus kiadványok és filmek táplálnak.

Mikor megvizsgáltak több száz férfit, kiderült, hogy tízből egy férfinak a hímvesszője merev állapotban kisebb 12 cm-nél, egynek pedig nagyobb 15 cm-nél, a többinek -a többségnek- 12-15 cm közötti.

Ugyanakkor tudományosan bizonyított, hogy a nők szexuális kielégülésében a hímvessző mérete sokkal kisebb szerepet játszik, mint ahogyan az a köztudatban él. Ennek ellenére a férfiak jelentős része elégedetlen a hímvessző méretével. Orvosi szempontból a 10-12 cm közötti nagyságot tartjuk határértéknek, a 10-11 cm-nél kisebbet kórosnak, mivel ez már valóban zavarhatja a nemi életet.

A pénisz nyugalmi álapotban még nagyobb variációkat mutat. Amellett hogy a nyugalmi méret erősen függ az idegállapottól és más tényezőktől /pl.külső hőmérséklet/, a nyugalmi és a merevedéskori méret között nincsen semmilyen összefüggés. Ennek ellenére elég egy tréfás csúfolódás egy kamaszkori közös zuhanyozás során az osztálytársak részéről, hogy örök életre ok nélkül kisebbségi érzésekkel küzdjön valaki.

Az orvosi gyakorlatban 10-12 cm nagyságnál elsősorban az átlagos mérettel kapcsolatos tévhiteket próbáljuk meg eloszlatni és a pácienst meggyőzni arról, hogy egy megfelelő és érzelmileg is ragaszkodó partnerrel harmonikus nemi életet tud élni.

Sok esetben a hölgypatner nem képes orgazmust elérni /ez a nőknél elég gyakori, a partner péniszméretétől teljesen független probléma/ és ilyenkor "ráfogják" az orgazmus elmaradását a hímvessző méretére.

Én azt a példát szoktam felhozni, hogy egy férfi sem tenné szóvá és hagyná el a hölgypartnerét azért, mert a melle kisebb az átlagnál -ha egyébként szereti és vonzódik hozzá ."

Ugyanakkor szintén beteges vagy szánalmas dolognak tartom, ha valaki úgy választ barátnőt, hogy a mellei ne férjenek el a tenyerében, mivel olyan nagyok. Külsőségek...

csengettyuur 2009.03.20. 09:20:43

@_tracky: Így van, ahogy az ide belinkelt szövegben is.

Nem csak a gyerekkori média, hanem a filmek, avagy a média is torzíthatja a férfiakban a méretre vonatkozó elképzeléseiket.Magyarán akármilyen méretre már automatikusan komplexusok születnek..

na__most__akkor 2009.03.20. 09:41:12

Fekete alapon szürke szöveg.

Olvashatatlan. Nem találtatok más beállítást?
Javaslatom :
- világoskék alapon cián
- lila alapon barna

Zsundee 2009.03.20. 09:45:54

Én a magam részéről arra lennék inkább kíváncsi, hogy a 'nagyméretűpéniszfan' hölgyeknek miért nem ciki ezt hangoztatni is, ugyanis ezzel azt árulják el, hogy nem izmos a vaginájuk, mondhatnám löttyedt.

dex.ion 2009.03.20. 09:56:12

én már többször is találkoztam olyannal, hogy az én méretem és a hölgy mérete nem passzoltak, egészen konkrétan a bemeneti nyílás volt - nem is túl szűk, hanem a nő fekvése, anatómiája miatt - hozzáférhetetlen felülről. semmi gond, ilyenkor alul vagyok - ami sokkal jobb, mert amúgy is egy lusta disznó vagyok:)

Xtr 2009.03.20. 09:56:22

Nekem 21cm hosszú és 6cm átmérőjű, de ha egy nővel ismerkedek, ez senkit sem érdekel, mindenki a kisugárzásra figyel. Kisugárzás = a külső, a pénz, és belső (humor, magabiztosság, kedvesség, stb.) elegye. Ezt is mindenki másképpen értékeli, mert minden nőnek más preferenciái vannak.
Amikor már az ágyban vagyunk, akkor viszont számít, mert "egészen más érzés, ha teljesen kitölt", vagy "hát erre rá lehet szokni", "végre valaki, aki eléri a G pontomat".
Röviden: számít, de csak akkor ha már bent van. És a kisebbel is lehet jó, ezt is nők mondták. Sőt a nagy lehet akadály, ez személyes tapasztalat.
Húsz fő alatti mintából vontam le a következtetéseimet.

_tracky 2009.03.20. 09:59:04

@csengettyuur: még annyit hozzátennék, hogy ezt a dolgot, ezt a téveszmét manapság az 'atomfizikus' celebjeinknek is köszönhetjük, akik azt szajkózzák büszkén, akár a címlapra felkaparva magukat, hogy számukra 18 cm alatt nincs férfi. (De van sodrófa...).

A pornó megint más műfaj, oda eleve nagyobb mérettel rendelkező embereket engednek.

Ez a dolog is genetika, adottság. Jókat szoktam mosolyogni azokon a srácokon, akik hangoztatják, hogy mekkora alfahímek, és hogy ekkora meg akkora - teszik úgy, mintha ez az ő érdemük lenne, mintha ők érték volna el ezt az eredményt.

_tracky 2009.03.20. 10:02:11

@Xtr: hehe, a G-pontos nőcid nem volt igazából tisztában, hogy hol is van a G-pontja. Ez ugyanis 3-5 centire van bent a hüvelyben, így egy átlagos 10-15 centis bökővel rendelkező srác is eléri...

Zsundee 2009.03.20. 10:06:14

@Xtr: drága nőtársaim, ne lennének ennyira dezinformáltak. A G-pont a vagina elülső falán, a hüvelybemenettől 2,5-5 cm-nyire található. Azt elérni igazán nem kunszt. :-)

csengettyuur 2009.03.20. 10:06:59

@_tracky: Pontosan.És ehhez jön hozzá a "Négereknek nagy farkuk van, hoppá ADIS-es lettem" c. jelenség, ami kis hazánkban nem örvend még akkor nyilvánosságnak, de ha több nővel történik meg előfordulat egyszer tényleg orvosi szaklapokban is téma lesz.

csengettyuur 2009.03.20. 10:07:44

@Zsundee: Már akinek megtalálható!;)

Zsundee 2009.03.20. 10:09:35

@csengettyuur: egy kis keresgélésbe még nem halt bele senki. :-)

dex.ion 2009.03.20. 10:12:01

én a nők g-pontyát a pénctárcámban tartom.

_tracky 2009.03.20. 10:20:07

@dex.ion: :D ott a pont! :) Hogy fel lehet őket izgatni egy szép nercbundával, mi? Csak úgy sikongatnak! :D

dex.ion 2009.03.20. 10:22:51

@_tracky: igen. és nem az állatkerti nercbundára gondolok, amiben nerc is van. a sikongatást és a "teli" bundát csak egyetlen állat tudja náluk produkálni egyszerre, az pedig a patkány.

El Polako 2009.03.20. 10:29:12

@Xtr: Értelmes csajok közt mozogsz.Szerintem tekintheted magad szerencsésnek.Szerintem.

MILCSI 2009.03.20. 10:30:08

Akkor jöjjön egy női vélemény...nem a méret a lényeg,de van használhatatlanul kicsi és használhatatlanul nagy is...
De ami fontos,az a figyelem...és elárulom,hogy ha azt tapasztalod,hogy lötyög,akkor nagyon át lettél verve,mert orgazmus után szorítania kell,mint a vérnyomásmérő mandzsettájának :-PPP szóval,ha sikongat,de nem szűkül,akkor szerezz egy Oscar szobrocskát és ünnepélyes keretek közt add át a hölgynek a nagyszerű alakításért...

El Polako 2009.03.20. 10:32:34

@MILCSI: Igen, ez az orgazmusos szorítás önkéntelen, jön magától.Mondjuk az, hogy miért játsszák a nők sohase fogom megérteni.:)))

csengettyuur 2009.03.20. 10:36:51

@na__most__akkor: Sajna ehhez a sablonhoz e van.Ott meg még nem tartunk, hogy tudjuk, hogyan kell itt html alapon megváltoztatni a színeket a kommentekhez...

vagy te már tudod hogy lehet?:)

Maritza Cruz 2009.03.20. 10:38:23

Hát, ha nekem valaki nercbundát hozna, köszönésképp tuti a kezébe nyomnám a farkát levágva, az is biztos!
Nagy farokkal volt dolgom, hál' istennek csak egyszer. Úgyhogy engem nem hat meg a méret, ellenben a technika (mindkét fél részéről!), igen, az bizony csodákra képes...

Burgermeister 2009.03.20. 10:39:40

@Zsundee: de aki nem tudja az máshol keresi....:)
Nekem ezzel nincs gond, van méret rendesen, de ha kisebb lenne az sem lenne probléma!!!!

_tracky 2009.03.20. 10:41:24

@csengettyuur: szerintem a css-nél keresgélj, ott lehet szerintem a színeket megváltoztatni :)

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.03.20. 10:45:20

@_tracky: hát én nem örömömben sikongatnék egy nercbunda miatt. számomra a döglött állatok maradványai nem izgatóak.

on: nekem is volt olyan, hogy fájt mert hosszabb volt a kelleténél. annyira nem jó, amikor a méhszájat bökdösik, az elég a nőgyógyásztól évente 1x. :)
a vastagság (persze értelmes kereteken belül) jobban számít, bár nem hiszem, h tág lennék. :)

Francescoli · http://smints.blog.hu/ 2009.03.20. 10:47:23

@_tracky:
+ utána még többen is:
pontosan! Egy nagy :-) és köszönet a felvilágosító tevékenységért!
félig OFF: persze van tippem arra is, hogy @Xtr kolléga nője mit érzett, és valóban: tapasztalatból mondom, hogy többeknek az is igen kellemes érzés, és igen, valóban kell hozzá egy bizonyos minimális méret. De leginkább olyan érzelmi állapot, amelyben a megfelelő fiziológia tulajdonságok előjöhetnek. Mindkét részről, természetesen.

Egyébként tetszik a téma, csak így tovább.

Francescoli · http://smints.blog.hu/ 2009.03.20. 10:52:34

@mooncat: "nekem is volt olyan, hogy fájt mert hosszabb volt a kelleténél. annyira nem jó, amikor a méhszájat bökdösik, az elég a nőgyógyásztól évente 1x. :)"
Na, akkor rögtön itt az ellenpélda! Ahogy mondani szokták: ettől szép a világ, valamint varietas delictat.
Amúgy azért lehetséges, hogy éppen a nőgyógyász-effektus miatt nem kellemes Neked ez az érzés? És ugyanígy: lehetnek olyanok, akik a kötelezőn felül is előszeretettel látogatják a dokibácsit, pont ezért?
:-)

SumQuiSum 2009.03.20. 11:05:47

Hallottam már én is - hál'istennek nem elsőkézből - ilyen mondatot, amikor az úriember mentegetőzni kezdett a műszert kicsi mivolta miatt:
"Márpedig ebben a szobában ez a legnagyobb, úgyhogy ezt fogjuk használni!"
@mooncat: nekem volt olyan nőm, aki csak akkor tudott rendesen elmenni, ha a méhszáját birizgáltam...

_tracky 2009.03.20. 11:07:26

@SumQuiSum: akkor mekkora élmény lehet majd neki egy szülés :D

Stupidella 2009.03.20. 11:34:37

Nem a méret a lényeg, ez így van, de a szélsőséges méretekkel gond lehet (a túl naggyal és a túl kicsivel). Én inkább az átmérőre figyelek, mint a hosszára, de mindezt felülírja egyrészt a technika (hogyan használja), de a legfontosabb az egy hullámhosszon való lét, az összhang, a hormonok stb...

FlybyWire 2009.03.20. 11:45:41

"És tévhit az, hogy akinek nagy farka van, az biztosan több nőt tud majd magáévá tenni"

Már az is hülye, aki valaha ilyet mond. ENNEK a kettőnek valóban semmi köze egymáshoz.
A mondat helyesen:

"NEM tévhit az, hogy akinek nagy farka van, az biztosan több nőt tud majd orgazmushoz eljuttatni".

Ez, sajnos (akinek sajnos), de tény.

_tracky 2009.03.20. 11:48:54

@FlyByWire: ez hülyeség.

Ahogy korábban is írtam már: "Sok esetben a hölgypartner nem képes orgazmust elérni /ez a nőknél elég gyakori, a partner péniszméretétől teljesen független probléma/ és ilyenkor "ráfogják" az orgazmus elmaradását a hímvessző méretére."

Nem a nagy farok függvénye a nőknél az orgazmus, hanem a tulajdonosától függ. Ha nem figyel a társára, partnerére, mert mondjuk csak magára koncentrál, akkor legyen átlagos vagy hatalmas farka, nem lesz orgazmusa a nőnek.

FlybyWire 2009.03.20. 11:49:12

@szőröstalp: Kivéve pont orgazmus előtt, mert akkor mindegyik kitágul. És ha akkor kicsi a bré, akkor maga a csúcspont is veszélyben... (már a nőé...)

FlybyWire 2009.03.20. 11:50:20

@_tracky: Tapasztalat kérdése. Ha tényleg elég megfelelő a méret (és nem a hossz, hanem a vastagság a fő), akkor a férfinak sok esetben a világon semmit nem kell csinálnia... legalábbis én ezt figyeltem meg :)

FlybyWire 2009.03.20. 11:53:55

@Xtr: hehe, ezzel kb. egyetértek :) ha nem is pontosan ugyanezekkel a paraméterekkel, de valóban, igenis sokkal könnyebben élvez el egy nő egy olyan férfival, akinek a méretei éppen pont kitöltik, maradéktalanul.
Ez ellen felesleges érvelni, ez tény.

Az pedig egy másik tény, hogy önmagában EZ természetesen nem elég a jó szexhez.
Az igazán jó szexhez érzelmek kellenek, ezt azért sem írtam, mert triviális... szerintem.

_tracky 2009.03.20. 11:56:42

@FlyByWire: de ugyanakkor azt is meg kell említeni, hogy mint minden, ez is (orgazmus) tanulható, tanítható, helyesebben az orgazmushoz vezető út. Több könyv, és weblap (pl. orgazmusszerviz.hu) is született a témában.

FlybyWire 2009.03.20. 11:58:02

@MILCSI: Nos, pont fordítva van, azaz lehet, hogy csak nem értelek pontosan: mivel a férfinak éppen orgazmus előtt a legnagyobb, ezért érezheti a nő, hogy neki "akkor szűkebb" - mert ugye szerencsés esetben egyszerre mennek el. Ez egyáltalán nem véletlen kérdése ugyanis, sőt ideális "méretű", és egymás iránt érzelmileg is fogékony partnereknél a közös orgazmus szinte azonnal is mehet - mondhatni, ebből a szempontból szerencsés vagyok, mert ez a volt és a mostani partneremmel is rendszeres.

Orgazmus előtt a női hüvely kb. a legtágabb, orgazmuskor persze van benne hullámzás, és utána vissza is szűkül (de nem görcsösen), ami kiváló a folyamatos második menet kezdetéhez.... :)
De orgazmus előtt és közben nem szűkül össze.

FlybyWire 2009.03.20. 12:01:43

@mooncat: A fene tudja, a méhszájbökdöséstől eddig mindig csak elaláltan sikongató nőkkel találkoztam. Hüvelyi orgazmussal hogy állsz? :)

Stupidella 2009.03.20. 12:05:31

@FlyByWire: szerintem meg tévhit. Egy nő "fejben" megy el. Én már csak tudom, én nő vagyok (Te meg nem :) ). Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a méhszáját bökdösik.
Én speciel nem izgulok arra, ha a méhszájam bökködik, sőt, ki is esek a bódulatból, a lazult állapotomból, ha fájdalmat okoznak. Volt nagyméretű pasim, tudom, miről beszélek.

FlybyWire 2009.03.20. 12:09:12

@Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női ejakulációt kiváltó, teljesen mechanikus tevékenységről!)
Fejben IS rendben kell lenni, de az orgazmus - hidd el - erősen mechanikai dolog.
Volt olyan párom, akinek életében először velem volt kettős orgazmusa, és ez nem érzelmi alapon volt - nem is feltétlen a méret, hanem inkább a forma is fontos ilyenkor.
Először legyen rendben agyilag/lelkileg egy nő, tanuljon meg elélvezni (mert ugye minimum 3 féleképpen is lehet mechanikusan), és utána aztán lehet nyomatni összevissza, sőt akár érzelmek nélkül is.
Más kérdés, hogy az mennyit ér...

FlybyWire 2009.03.20. 12:10:21

@Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a méhszáját bökdösik"

Tévedés, nem felizgulnak rá, hanem jó érzés nekik, fizikailag. Ezért virágzik a dildo-ipar is :)
Az, hogy nő vagy, egyáltalán nem jelenti azt, hogy minden nő így működne :)

FlybyWire 2009.03.20. 12:15:17

@Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex közben (megharapom itt-ott, ráverek a fenekére jó csattanósat) - ilyet korábban egyik partnerem se igényelt, de ő pl. kifejezetten kérte. Szóval, nem vagyunk 1formák mi sem, Ti sem (hálistennek :)

Stupidella 2009.03.20. 12:23:55

@FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyunk egyformák, ezért is mondom azt, hogy tévhit, hogy MINDEN nőnek jó érzés, ha mélyen bökködik. :) A dildó-ipar is olyan, hogy van ezerféle méretben, színben, formában és anyagban, abból is a nők olyat vesznek/rendelnek, ami nekik bejön.

A szadó-mazó témával sincs gondom (tapasztalatom is van), de más az a fájdalom, mint a hüvelyi. De abban egyetértünk megintcsak, hogy nem vagyunk egyformák. :)

FlybyWire 2009.03.20. 12:29:13

@Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. Az elején nehezen ment be néha (sőt olyan is volt, hogy be se ment), de ha már bejutott, ott fájdalom nem volt senkinél, csak öröm, minden durvulás ellenére.

Szóval de, számomra Te vagy a kivétel :)
Az utolsó mondat maradjon a lényeg :) (mindenki másképp egyforma :)
süti beállítások módosítása