HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

El Polako 2005.12.22. 23:58

Ma nem mentem vissza a Potalába, mert ágynak döntött a nátha. Sajnos a bacilusoknak nincsenek érzéseik. De egyébként annyi haladás történt randevú-ügyben, hogy tegnap újratalálkoztunk vele. Soma és én újra beültünk teázni. És Lilla volt megint!!!!Eleinte zavarban volt, de már megint semmi érdemlegeset nem tudtam tenni az ügyben, hogy elhívjam valahová. Lehet, hogy ez hosszú küzdelem lesz, de el akarok jutni odáig, hogy elutasít. Ja, igen, ha nem említettem volna, vele beszéltem a múlt héten! Fogalmam sincs, miért nem akart megismerni. A két lány egy és ugyanaz!!!Ugyanaz a fenék, arc, és mosoly!!!

 

Szerdai találkozásunk azonban határozottabban indult. Pont mentem fel a WC-ből az emeletre, mikor legutolsó lépcsőfoknál egymásra néztünk. Legalább három másodperc úgy telt el, hogy néztük egymást, mint egy giccses amerikai filmben, de ő nem mosolygott, hanem- egyszerűen éreztem, hogy-azon gondolkozott honnan vagyok ilyen ismerős. Halkan köszöntem neki, majd tovább mentem. A furcsa az egészben, az, hogy amikor először odajött hozzánk, hogy kiszolgáljon, akkor nagyon zavart volt. Remegett a hangja! Fogalmam se volt mit mondjak neki, és azután kerültük is egymást. Ő ugyan bejött párszor, de később már nem kerültünk egymás elé. Soma meg majd megőrült, hogy ilyen töketlen vagyok, de pont az zavart, hogy nincs egy kicsit több lehetőségem a kibontakozásra. Megjegyeztem a Lillának, hogy a Citromfüves tea, amit hozott, az vajon jó-e szerelem ellen, de nem reagált, viszont, ő sem volt egészen biztos magában.

 

Be akartam ma menni, de nem volt erőm. Viszont úgy érzem holnapra kész leszek. És immáron kész vagyok most már arra is, hogy bemenjek a teázóba, egyedül, egy könyvvel, abban a reményben, hogy talán majd jobban összemelegedünk.

 

Miért nem vagyok biztos magamban? Mert nem ad egyértelmű reakciókat! Persze, akkor meg lehet, hogy minden olyan simán menne. Irtózatos dolog ez. Akárhányszor a szemébe nézek valami furcsa érzés fog el. Egészen új, ilyet még sohasem éreztem. Olyan fura, érett valami, csak még nem tudom megnevezni.

 

Na, ja, meghagytam Soma tanácsára, hogy egyébként az én cipőmben botlott meg! Odébb is tette. Reméljük inspirálni fogja, hogy nagy lábam van!!!

 

Jaj,nee, most veszem észre, hogy közeleg a karácsony, úgy néz ki, nekem már megint egyedül kell töltenem!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr33814908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása