HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

El Polako 2006.04.27. 00:58

Ez a hét és ez az időszak egészen kiborító...már sokadszorra kiabálok apámmal, már sokadszorra nem találom meg mi a helyes út. Itthon minden a feje tetejére állt, és mindem megváltozott, amióta visszajöttem Varsóból...És nem miattam. Az egyetlen biztos pont most ő, Magdaléna. Az egyetlen aki a társam ebben a vad dúlásban, és az egyetlen, aki társam tud lenni. Nincs mellettem mégis érzem, hogy igazán mellettem van, a szavaiban, a véletlen sms-eiben. Meg akarja érteni ezt a helyzetet, és érti is, bár néha már én sem. Hétfőn összeveredkedtem a saját lakásunkban ezzel a gyerekkel, aki már úgy lakik itt, hogy apám februárban megmondta, hogy le is út fel is út. Elviselhetetlen. A mostohaanyám gyereke több, mint zavaró tényező. Miután megfenyegette apámat, hogy megveri, azóta nem tudok másra sem gondolni, csak arra, hogy innen mennie kell. Elég volt a gyerekes hülységeiből, elég volt abból, hogy minden héten van valami, amit csinél. Vagy kávéfoltot hagy a gépen, vagy eltöri valamelyik tartozékát a konyhai asztalon lévő gépnek. És most hétfőn, pedig már én is. Azt hiszi joga van itt lakni, azt hiszi, azt mondd amit akar. Ezért volt ez az incidends. Behúzott egyet, a barátnője háta mögül, mikor épp azzal a kurvával vitatkoztam, aki azon kelt ki, hogy nem köszöntem neki. Azt sem érdekel már ki, vagy kiket zavar ez az egész, de ha nincs senki aki azt mondani ennek az állatnak, hogy állj le, hát akkor én megteszem. És üssön csak meg, legyen csak gyáva, és üssön csakl a barátnője mögül, ha még egyszer megjegyzést tesz rám a jelenlétemben, akkor úgy mosom el az arcát ahoyg azt kell, és onnantól fogva a végállomás a kórház lesz. És engem már az sem érdekel, hogy apám a nagy szerelemben nem látja, hogy rohan bele a vesztébe. Azt hiszi, hogy a felesége azért nem tesz a fia ellen semmit, mert gyenge hozzá, mert túl jószívű....azt mondja, felesége egyetlen hibája csak az, hogy nem tud bánni a gyerekeivel . És miután ez az eset hétfőn megtörtént, csak annyit mondott, hogy hát a neje egy szót sem szólt az egészről, de azért egy jót keféltek....köszönöm, mondom, ez nagyon jó...engem majdnem megvernek hétfőn, és ő erre egy jót kefél a rákövetkező nap. Úgyhogy sok ez nekem már, idegbeteg vagyok, nem tudom itthagyni egy napra sem ezt a kócerájt. De a tegnap valahogy mindenki megadta a maga döfését....Soma elviccelte, hogy én csak kétórával előtte szóltam neki, hogy a Szilvinek bulija lesz, holott ez nem igaz........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr100814918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása