HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

El Polako 2006.05.17. 19:49

Egyveleg

Na, akkor ismét itt. Pénteken találkoztam a Gigivel, heh, kissé furcs volt. Tulajdonképpen semmi sem változott se benne, sem köztünk, csak hát ő nő lett, én meg majdnem férfi, azt hiszem ezzel mindent el is mondtam.:)Sajnos hamar el ment az idő, és sajnos nem mindenre jutott idő, talán jól átgondolom, sok ilyen találkozást kellene még beiktatni. Sokszor mondta, hogy nagyon sok dolgo visszacsinálna, én meg amellett vagyok, hogy nem lenne szabad a múlton rágódnia, hiszen ami nem történt meg, az nem történt meg. Ő maga a gátlásosságára fogja a dolgot, de hogy mondjam, ez nem lehet fal bizonyos esetekben. Még mielőtt el kezdenénk rébuszokban beszélgetni, jobb is, ha abbahagyom, mert nem akarom se magamat össze kavarni, se hülyeségeket megállapítani...az lenne a legjobb, ha kicsit őszintébben tudnánk majd ezt folytatni. Nem akart, vagy nem tudott megnyilni, nem értem hova volt az a nagy izgalom ami, miatt úgy izgult. Kissé félek, hogy kicsivel többet várt ettől a találkozástól, de hát mit tegyek. Az vagyok aki öt éve volt, és igyekszem is olyan lenni, amilyennek szeretem magam, és bocsánat ezért az egoizmusért, de egy egészséges szinten szeretem is magam, és tudom is a hibáimat, amiken változtani kellene. Például nem kellene linkeskednem. Már a sokadik kegyelem kettesemet kapom a fősulin, és az se nagyon érdekel mostanság, ha valaki hív munkát illetően. Nem tudom mire föl teszem ezt. Végezetül csak annyit a mai napról, hogy talán nem, és tényleg talán nem változtam, de egy valami biztosan egészen másképpen működik bennem most már: megtanultam sírni, megtanultam nem visszafogni a könnyeimet, és azt hiszem ezt ennek a kapcsolatnak köszönhetem. Magdaléna, és egyáltalán ez az egész személyiség, ez a lány úgy ahogy van, szőröstül bőrőstül kell, igénylem őt. Nem tudom, hogy miért. Sohasem láttam még embert, lányt, aki ennyire egészségesen kezelte volna az érzéseit. Nem zúdítja rám az féltékenységét, de azért az igaz, hogy nézi, nézi a profilomat és figyeli milyen viszonyom van másokkal. Ez tetszik. Mondjuk én is ezt teszem, és nem vagyok túl boldog akkor, amikor találok az interneten egy fehérneműs képet róla, nade egye fene. Ha van pozitív oldala ennek a kapcsolatnak akkor az az, hogy a távolság egyenlőséget teremt kösztünk, nem tudom mit csinál, akár meg is csalhat anélkül, hogy észrvenném, viszont ő sem tudja, hogy mit csinálok, és ezt ő is felismerte. És azt hiszem létezik egy speciális lengyel habitus, bér sohasem ebből a szemszögből néztem a kapcsolatunkat. Van még egy-két ismerősőm lengyelből, többnyire lányok, és ha hasonlatot akarnék találni, akkor olyanok, akár a cicák, kedvesek, imádnivalóak, de nem lehet, és nem is szabad kérni tőlük olyat, amire nem képesek, mert azt fogják gondolni, hogy uralkodni akarunk rajtuk. Hehe, de nem. Én soha sem szerettem uralkodni. Lesz munkám, az biztos, és napi tízezret fogok szakítani, de erről majd legközelebb!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr78814921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása