HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

Diakszínjátszás vége

El Polako 2008.12.01. 16:32

Sziasztok!

Itt az ideje egy nagyobb eresztésnek. Elore bocsájtom, Ostravábol írok, ezert nem mindehol lesz meg a kello ékezet, de igyekszem mindent használni amin ezen a gépen lehetéges.Szerencsére a magyar és a cseh nyelv készlete hasonlo, szoval, nem lesz nagy probléma.

Igen, ahogy írtam, most cseh barátnom van. Nagyon fellengzosen hangzik, nem akartam igy.Nyolcszáz kilometer utan pont nem egy ujabb tavkapcsolat hianyzott.Miutan valentin nap elott megegyszer elkudtuk egymast a ...., szoval oda, ahol meg a kurtafarku kismalac sem tur, jott az alkalom Klára esetleg meglátogatna.Nagyon meglepodten, hogy ugyan három éve ismerjuk egymast myspace-rol, és msnrol igy bele veti magat az ismeretlenbe.Sokan intették nem kene, pedig akkor meg nem lehetett hallani a "Myspace-n ismerte meg, majd megolte a..." -jellegu hireket.Persze Klára jott, es mintha csak megrendeltem volna egy netes lapon, olyan amilyet szerettem volna, akire mindig is vágytam.Barnahaju, barnaszemu, magas, vekony lany,odaado, szerelmes...es be nem all a szánk.Vegre akivel intellektuálisan is egymashoz illunk.Már kilenc honapja vagyunk egyutt, minden honapban ket hetre talizunk, vagy o jon Budapestre, vagy en ide,Ostravaba, illetve Frydek-Mistekbe, ahol is lakik.

Viszont a blog szempontjábol egy sokkal lenyegesebb dologra térnék rá. Befejztem szinjatszo pályafutasom a Hetényi Géza Humán Szakkozepiskolába.Marad a csekely lehetosegeket biztoíto, de legalabb kenyerkereso státusu animatorkodas, mely annyit jelent, hogy rendezvenyeken kell jatekmesterkedni, sokszor szineszkedve, sokszor csak siman le kell vezetni egy vetelkedot...Miert tortent?Nos, az utobbi ket évbe drámatanarom jobb keze lettem, neha probakat tartottam meg helyette, es gyakorlatilag en voltam a mágnes a tizeneves csajoknak, hogy jarjanak probára.Nem az egom mondja ezt, de ez a szerep volt nekem szánva.Igen, hogy ott egy 22 eves srac.Tudjatok, ez tizeneveseknek hivoszo.

Szerepelgettem minden evbe ket csapat eloadásába, innen nézve sokszor nem is érdekelt, hogy milyen kreatív munkat teszek bele a csapat életébe, csak az,hogy gyakoroljam a színjátszást.Itt is ugye a nyár az uborkaszezon.Iden szeptembertol elvileg az Edes Annába lettem volna Vizy,plusz a pentekibe egy orosz klasszikust dolgoztunk volna fel.Volna.Egy nap felhiv a dramatanarom es azt mondja, hogy iden "kimelni" akar, ezert a keddi csapatba most nem ferek be.Na ja, vagy ket evig oda jartam, az o meghívasára, de most nem férek be.Jo vicc. De bizonygatta, hogy majd szemlyesen...

Eltelt par het, mentem a penteki probara, ami nem volt...hat..ezert mar megint nem szolt.Ugy dontottem akkor mar én se fogok szolni, hogy nem megyek.Egy-két hét után már hívott, nem vettem fel, csak megírtam, hogy amiért ilyen korulmenyek kozott vett ki a keddi csapatbol, ezert a pentekit sem vallalom tobbé.Sajnaltam es csalodott voltam.Evett a duh, hogy naivitasomba azt felteteztem, hogy hét év utan erdemlek annyit, hogy leuljunk es annyt mondjom, hogy ezert és ezért nem férek be.De az, hogy "idén kímellek" nagyon blama szoveg es a szekta jelleggel mukodo dramacsoport vezetoje nem engedheti meg magának, hogy ilyen nem szektás, sot, magyar futbalvalogatotti edzo stilusba annyit oda roffent, iden nem ferek be.( a keretbe).

Soha nem kovetelozdtem szerepekert, orultem, hogy elballagas utan is visszahivott jatszani, hogy ott lehettem meg plusz negy evet, de egy ilyen felrtetolast nem vartam.Tudom persze, megtehetni, de igy nekem nem az az ember tobbé akit en lattam benne. Es talan mar o sem az, aki volt.Duh van bennem es csalodottság, sok minden eszembe jutott, a bantasok amiket a penteki csapatbol kaptam, hogy talan szolnom kellett volna, csak novelik azt a hitemet jobb is is.Nem az en palyam volt, es nem az en terepem.

Keszulok megalapítni saját csapatom.Minden legalabb ot ev szinpadi gyakorlattal rendelkezo not es férfit szeretettel várok, aki 20-26 év kozott van.

Címkék: kozepiskola géza, hetényi, humán,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr47814927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása