HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

El Polako 2005.12.24. 23:29

Karácsony:

 

Jól telt volna, de Mátyás a kutyán, mindent elcseszett. Hiába szugeráltam , nem harapta át a mostohaanyám fiának a torkát. Ő meg a nője egész délután itt ültek. Én meg éheztem, mert addig nem mentem ki a szobámból, amíg tele volt a konyha. Adrey Taotouval töltöttem a szentestét. Ő nem adott semmit sem nekem, csak itt volt, és mosolygott. A képernyőmön.

 

Randi az meg pihen, tegnap se tudtam vissza menni, annyira beteg voltam. Most meg kicsattanok az egészségtől. Rohadt bacik. Viszont öt perc erejéig ma boldog voltam. Éppen a Phiadelphia zenéje ment a rádióba, s miallatt rakosgattam a fára a díszeket, azalatt egyszerűen el kezdtek ömleni a könnyek a szememből, sírtam. De jól esett. A fa még áll, s ha reggelig nem dől le, akkor nyugodt karácsonynak nézünk elébe. Holnap jön barátnőm, talán javul a helyzet.

 

Magdalena, az a lengyel lány még ma tízkor is írt nekem, nem sokat, csak éppen annyit amennyire ideje volt. Boldog karácsonyt kívánt, és azt mondta, hogy kívánni fog valamit ma magában, amit nem szeretne leírni!:) Persze, amellett sok-sok kedves szót kaptam tőle. Őrület, tőle!!!Bassza meg majdnem 400 kilométerre lakik, aki meg a bátyám az fel sem hív, boldog karácsonyt se kíván, ha én fel nem hívom.

 

Somát féltem, nem ír blogot már jó ideje, szerintem nincs gondolata a világról többé. Addig-addig nézte a sok amcsi filmet, mígnem egyszer csak a tévén keresztül leszívták az agyát, ő meg hopp, volt most kopp.

Magda:



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr50814909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása