HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

El Polako 2006.02.16. 13:23

Eljött az idő, ma megyek Varsóba, s az az utazás előtti utolsó bejegyzésem. Megyek, és itthagyok mindent, jó is már egy kissé megszabadulni a mindennapoktól és végre olyan tenni, amit már régóta szerettem volna, amire már régóta vágytam. Meglátogatom Magdalénát, illetve most már csak Magdziát, két napra, és egy éjszakára. Mert ez a lány, még azt is kibulizta, hogy aludjak a szobájában. Huh. Persze attól félek, hogy ezt még a szülei sem gondolták komolyan, félek tőle, hogy akkor is találnak nekem valami más helyet, csak, hogy ne vegyüljek a lányukkal. Hát.

Tele vagyok félelemmel. Jó ez az a Tokaji amit viszek ajádnékba(vendégségbe illik), kigyógyulok-e az istenverte náthánból és elfogadnak-e engem majd a szülei?De egyáltalán, nem fog-e bennem, vagy a kinézetemben csalódni a Magdaléna....Sikerül-e a vonaton elolvasnom-e a könyvet, amit ajánlott és még millió-millió megválasztolatlan kérdés. Amire pénteken tudom meg majd a választ. Aznap reggel fél 11 kor találkozunk a Kulury i Kauki, azaz a kultúra palotája előtt, romantikus, nem?

Ott fogok állni az ajtóban, akár egy kalandor, egy kék utitáskával a kezemben, támasztom a egyik lábammal a falat és csak bámulom, bámulom az előttem elvonuló utcát, az autókat, a forgatagot, és aztán egyszer csak odaláp majd ő, és nem tudom, fogalmam sincs hogy üdvözöljem, pusziljam, vagy öleljem, mert hiszen mindez jönne, de félek, hogy valamit elrontok vele...

DE jó lesz itthagyni mindent, a próbákat és az engem körülvevő embereket. Talán velem van a baj, talán én nem vagyok elégedett eléggé, de nekem kevés ami itt van. Örökös körök, újból és újból emberek között, mozdulatlanság, és céltalanság, kezdeti lelkesedés majd lanyhulás, ennyi. Balázst még felhívom, és lebeszélem vele ezt a Puma ügyet, hogy mit, jobb ha idevágom:

"Szeva Peti!
Sikerült megoldani a múltkori problémát? Tudod, szólhatsz bármi van, multkor nagy rohanásban voltam amikor hívtál...
Puma barátunk teljesen kiakadt azon, hogy interjút akartam vele csinálni. Tajtákzott a telefonban, betorzított a vonal, úgy üvöltött vagy percig. Azzal indította, hogy "egyáltalán hogy jövök ahhoz, hogy én kérdést tegyek fel neki" És hogy ebből akarok hasznot húzni, nem szégyellem magam... Nemtesz semmit én udvarias voltam, ja és meg fog veretni. Állok elébe. Tényleg elgondolkodtató, hogy mennyire nem érti egymást két ember. Ráadásul, hogy ilyen ártatlan szándékkal jövök, és ez ENNYIRE nem tűnik neki fel... Tényleg abszurd.
Majd valamikor mehetnénk Rocktogonba, de szombatira!"


Nem tudom, hogy képes ennyire megváltozni egy ember.....

na,mindent bele....lehet hogy Varsóból írok....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr49814911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása