HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

El Polako 2006.03.22. 17:54

..."csak fújna meg a szél!"


Vegyük úgy, hogy ez a nap úgy telt el, mint egy átlagon aluli szerda. Művészi semmit tevés, és semmi művészet. Ma éltem át hosszú ideje az elő, próba nélküli szerdámat...mehettem volna főiskolára unalmamban, de már annak is örültem, hogy sikerült felvennem néhány tantárgyat, mert sajna azok félévkor elfelejtődtek. Nagy rohanás, meg ilyenek. Szóval ma, a nagy eseménytelenségben csak a fejemben történtek dolgok...rágódtam erről-arról. Magdaléna nagyon furcsa volt tegnap...azt írta MSN-nen, hogy fontos vagyok neki...heh, de jól esett...volna.De nem. Furcsán hangzott, hülyén vette ki magát, mert csak úgy belelőtte a levegőbe...bár igaz kérdeztem tőle, hogy miért bókol ma nekem ennyire. Tényleg furcsa volt, mert az utóbbi napok hidegsége miatt, kezdtem úgy érezni már nem az kezdeti láng dúl benne, ami akkor...az első találkozáskor. Persze miről beszélünk, tudom, egyszer találkoztunk, és csak MSN-en tudunk együtt lenni, sütögethetnék ilyen közhelyeket, hogy "oly távol van még is oly közel", de nem merném megkockáztatni. Ennél többről van szó. De akárhogy is nézem a dolgokat, ha őszinte vagyok magammal, akkor tudom mi a baja...az, hogy nem tudunk együtt lenni, csak úgy, csak úgy spontán...és persze...hülye is vagyok egy kicsit, mert én mindig összekverem a kedvességét, egy bizonyos fajta szerelemmel. De ő még nem az, és én sem vagyok az...csak hiányzik, és jó lenne több belőle, sokkal több, és nemcsak mindig MSN dumálni...és valószínűleg kissé megsavanyodtam...talán egy kissé unalmas is lettem...persze, ez se csoda, ki vagyok égve, de nagyon. És akkor hiába bánkódok, hogy jaj, már nem ír mindennap smst, mikor tudom, hogy nincs miről, mert nincs. A lényeget tudjuk, életünk pedig e hatalmas nagy ketrec. Neki érettségi, nekem meg minden órám fel van szeletelve...szóval így fest a helyzet. De abba hagyom az ömlegést, mert átnedvesedik a monitor keserű könnyeimtől. (az is lehet, hogy a só, amely alapjában véve minden könnycseppben megtalálható, megrepeszti a képernyőt, ami már eleve légyszaros...és, na mindegy!)Lényeg, hogy hamarosan újra megyek hozzá Varsóba...egy hétre!!!

Vártam a Somát ma, hogy hívjon, de úgy látszik belefeledtkezett az elfelejtésbe. Avagy elfelejtett hívni. Pedig örültem volna a hangjának...furcsa, kezdem magamhoz igazán közel érezni, és minden héten, már vagy egy hónapja csak az jár a fejemben, hogy el kellene menni már ketten végre valahova. Dumálni egy kicsit, vagy éppen jó sokat, megnézni egy idegbeteg horrorfilmet, és utána billiárdozni egyet...jó lenne, de mikor?Talán most már ő is szabad lesz, hogy vége ennek a Diákszínjátszós mizériának.

Mára ennyi, ha lesz valami írok, de momentán nincs agyam életem büdös nagy anyahajóját a történések(és a szaftos részletek)tengere felé irányítani....

csak fújna meg a szél!......

ja, holnap levágatom a hajam!



Magdalena

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr15814915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása