HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

Fejlődés, kösz kezdő vagyok, de már nem vagyok annyira lemaradva

El Polako 2007.07.29. 21:05

Most egybe fogom vonni a szerdától terjedő időszakot, és csak a legfontosabb törénéseket írom le.És egyelőre magyarul, bár hamarosan nyelv-váltás lesz, elsősorban azért, mert szeretném az angolt gyakorolni.Előre elnézést, ha ez problémát fog okozni esetleg.

Szerdán találkoztam egy nagyon kedves régi ismerősömmel, Gigivel, a szintén szegény diákszínjátszóval, aki tehetségét nemzetközi szinten tette élővé a szinpadon.Magyarán(hö magyarán, ééted?)sokkal többet dobott abba az üstbe, amiben végül a néző elé kaja kerül.S az éhes zsűri jól benyakalja, mint kacsa a nokedlit, és aztán szétkritizál, beszól lehord.Mert ő a zsűri.És nem egy diákszínjátszóról szaladt már ki ismerősőm sírva, mert valami olyat szóltak be neki ami esetleg születési hibája, vagy stb. De hanyagoljuk is most a kellemetlen emlékeket.Gigi, varázslatos volt.Igazi nő.És azt hiszem bármennyire is furcsán hangzik életemben először néztem úgy rá,mint egy nőre.Eddig számomra egy lány volt, a húgom, úgymond idézőjelbe.És furcsa volt látni, hogy igen, felnőtt, és a kissé meggondolatlan, érzelemkitöréses lány most már ura saját magának, higgadt, de csábító.

Mindig feljönnek régi emlékek, de javarészt most már a jelen volt a téma.Ő.És egy picit én.De miről tudtam volna beszélni.Nem akarok mostanából magamról egy szót sem ejteni.Más dolog, hogy itt azt teszem.Éppen azért, hogy mások előtt már ne érezzem szükségét.Nekem az emberekre van szükségem, a szeretteimre, a barátaimra.Nem azért mert kevés van belőlük, csak azért, mert tudom,egyszer mindenki elmegy.És én szeretném kihasználni az időt. Igaza van, ezt a barátságot nem lehet fenn tartani évenkénti találkozásokkal, de remélem tudja nem azért nem láttam mert nem akartam.

Már ezerszer azt mondtam túl leszek rajta.Floru.Magdaléna(a lengyel lány) óta az első olyan ember, akit társként szeretnék magam mellett látni.De hibába minden.Már három hónapja kitart egy olyan gyerek mellett akinek van barátnője, és aki kerek-perec bejelentette, hogy neki mindakettő kell.Én meg csak keresem, hívom ezt a lányt, de alig akar találkozni.És csütörtökön mégis összefutottunk, és ismét elcsattant a csók közöttünk.S minden csók tőle a "meg sem történt érzéssel" tölt el.Úgy dönttem kitartok, és addig keresem, addig próbálok vele találkozni, amíg ő is gondol rám leaglább úgy, mint egyvalakire akivel történhetne valami.Nem fogok összetörni, mert nem vagyoj szerelmes, és nem fogok senkit sem összetörni, mert ő sem szerelmes belém, szóval még meggondolhatom magam, ha esetleg mégsem akarnék Floruval bármit is.Ha ezt a bejegyzést befejeztem, akkor írok neki egy levelet.Simán papírra vetve, és egy közös ismerősömmel elküldöm.Csak úgy, amolyan szívhez szólót.

 

Ma sokat gondolkoztam, és elég pihent dolgok jutottak eszembe, de rájöttem a szexuális fejlődést a biológia könyvekben csak elég lenne kérdésekkel jellemezni,a szexuális fejlődést.Íme:

1.Általános suli:"Kivel csókolóztál először?"

2.Középsuli:"Kivel veszítetted el a szüzességedet?"

3.Fősuli:"Csináltad már azonos neművel?"

4.Házasság:"Milyen az asszony az ágyban?-Van aki dícséri."

5.Második vagy harmadik házasság:"Hányan csináltátok egyszerre?"

6.A vég:"Neked sem áll már föl?"

 

na jó...megyek egyeőlre ennyi volt!pusszantás mindenkinek! 

 

Címkék: vagyok meg, egy, fejlodes, kezdtem, kosz, le, maradva, most, picit,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr71814923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása