HTML

Kulturális gyökérkezelés

A fajdalom minden probléma gyökere.Ha már nem bírod tovább a mainstream tragikus elnyomását, ha már nincs kiút a zene, a filmek, és a színház posztmodern nyomásából, ha már nem bírod az eltunyult agyú, agyonsztárolt kultúrarombolókat, állj a talpadra, és találd meg magad amit szeretsz!Ha az élet mindenképpen orális szex, sohasem mindegy, hogy mely oldalon állsz.Minden problémának van egy gyökere, és ha egy gyökér nagyon be van gyulladva, akkor kezelni kell.De európai módon.

Utolsó kommentek

  • FlybyWire: @Stupidella: Nos, én még pénisszel bárhogy próbálkoztam, hüvelyben fájdalmat okozni sosem tudtam. ... (2009.03.20. 12:29) Most akkor mekkora az igazi?
  • Stupidella: @FlyByWire: mivel kizárt, hogy én lennék a kivételt erősítő szabály, és Te is írod, hogy nem vagyu... (2009.03.20. 12:23) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Még valami: a párom pedig kifejezetti élvezi, ha kisebb fájdalmakat okozok neki szex ... (2009.03.20. 12:15) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: "Viszont elképzelhető, hogy sok nő arra izgul be állatira, hogy kitöltik, vagy épp a ... (2009.03.20. 12:10) Most akkor mekkora az igazi?
  • FlybyWire: @Stupidella: Nem egészen, és ezt nem én találtam ki, nézz utána (van erről pár videó is, pl, női e... (2009.03.20. 12:09) Most akkor mekkora az igazi?
  • Utolsó 20

"Erre mondják azt: asztalra vág, és kiállt elég volt."

El Polako 2007.08.02. 23:18

"I need something
making me defensless
I don`t want another
waste of time
You can`t hurt me so
I`m sure this can`t be right"

(Ana Johnsson)

Elég volt.Ebben a rohadt életben csak harcolok a maga szarrágta igazságáért.És rájöttem kit érdekel?

Az emberek önzőek, saját apámnak is csak addig kellek amíg rosszban van a mostohaanyjával.A volt barátnőm, Magdaléna is csak arról tud beszélni neki mi esik rosszul.Például az, ha képeket teszek fel ahogy más lánnyokkal együtt mosolygok iwiw-en.Ami szerint én milyen boldog vagyok...és hiába mondom el ezerszer, hogy lehetnék az, hiszen nem is olyan rég a kutyám még a halálán volt, és azután, hogy egy hónapja halt meg a nagybátyám.Nem, nem megy, hogy ezt halgassam, hülyén reménykedve, hogy majd egyszer rájön hülyeséget beszél.

Nem tudok tovább hallgatni, és nem megy tovább Floruval a csak spontán lét.Nem tudok csak úgy eltrécselni vele, és hallgatni mennyire elege van a munkahelyéből.Amikor hiába keresem, hiába írok neki, és hiába hívom.Már nem ugyanaz semmi.Ma csak úgy otthagytam őket, minden további nélkül a Mimikriben.(Őt és a közös ismerősünket)Kérdezte miért megyek már el, én meg csak annyit mondtam:"mert mehetnékem" van.

Szombaton át ön a mostohaanyám lekvárt főzni, és én nehezen tudom megállni, hogy ne mondjak bármit is neki.Nehezen tudom lefogni magam, mert érzem hatalmas energiák dúlnak bennem amióta a lakásban nekem támadt a fia a barátnőjével.Gyűlölöm amiért a kamaszkoromat vele kellett élnem, és azokért amit apámmal művelt.Apámra pedig azért haragszom mert örökké része voltam az ő érzelmi életének.Mérhetetlen mérget érzek az iránt, hogy nekem éveken keresztül kellett hallgatnom miért rossz a mosohaanyám.

Életfilozófiám, hogy nem ártok, nem okozok bajt ha lehet, de itthon én mindig ki lettem találva miért vagyok rossz.Ócska pitiáner dolgok miatt. Az élet nem lehet ilyen ócska, ilyen közönséges.Még akkor is ha mindenki a saját igazságát nézi.

Az élet megy tovább persze, de annyi hazugságot, mocskot még nem hordott össze ez kígyó, mint amit itt a nyolc éve alatt, apám meg mint kiskutya lefetyeli a markát, és közben leszar mindent.A gyerekeit, a rokonságát.Apám a testvére temetésére se jött el...

Címkék: tul amikor, mar, sok,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuur.blog.hu/api/trackback/id/tr28814924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása